Koje su opcije registracije?
Moguće su dvije opcije registracije: kao Poslovni subjekt (Korisnik) ili kao Zastupnik.
1. Poslovni subjekt se registrira i samostalno koristi platformu za vođenje vlastitih kompenzacija.
2. Zastupnik je poslovni subjekt (npr. računovodstveni servis, porezni savjetnik, konzultant) koji zastupa jednu ili više tvrtki u procesima višestruke kompenzacije. Zastupnici ostvaruju proviziju za uspješno provedene kompenzacije.
Tko se može registrirati kao Korisnik na Namira.hr?
Namira.hr je namijenjena za poslovne subjekte, subjekte javnog prava i ostale pravne osobe registrirane u Republici Hrvatskoj. Nije namijenjena za fizičke osobe potrošače, strane fizičke ili pravne osobe, niti financijske i investicijske organizacije.
Što je potrebno za registraciju Korisnika na Namira.hr?
Postupak registracije počinje popunjavanjem Zahtjeva za registraciju gdje Korisnik mora dati sljedeće podatke:
a) Podatke o poslovnom subjektu (Naziv, adresa, Sjedište, OIB),
b) Podatke o osobi ovlaštena za zastupanje tog subjekta (Ime, Prezime, OIB),
c) Navesti Glavni email za komunikaciju – može ih biti više po operaterima, ali jedan je glavni,
d) Odrediti Lozinku za prijavu,
e) Izjavu da prihvaća Opće uvjete Namira.hr i Izjavu o odgovornosti za dane podatke.
Nakon što Namira.hr odobri Zahtjev za registracijom, sklapa se Ugovor o korištenju Namira.hr i Korisnik dobiva mogućnost korištenja sustava.
Moram li prihvatiti prijedlog kompenzacije?
Ne. Namira.hr će, na temelju prijavljenih dugova/potraživanja, pokušati pronaći jedan ili više Prijedloga kompenzacije te ih ponuditi zainteresiranim stranama da ga Prihvate ili Odbiju.
Prijedlog kompenzacije se smatra sklopljenim u trenutku kada i posljednji od Partnera navedenih u Prijedlogu kompenzacije izjavi svoj Prihvat.
Koliko vremena uključene strane imaju da prihvate ili odbiju prijedlog kompenzacije?
Uključene strane imaju 24 sata da prihvate ili odbiju prijedlog.
Što Korisnik može definirati kao ‘Minimalni prihvatljivi iznos kompenzacije’?
To je iznos ispod kojeg sustav neće predlagati kompenzacije za taj specifični dug/potraživanje.
U kojem trenutku se multilateralna kompenzacija smatra provedenom?
Kompenzacija je provedena u trenutku kada zadnji subjekt prihvati prijedlog kompenzacije.
Što se događa s iznosom duga/potraživanja u trenutku kada se Korisniku ponudi Prijedlog kompenzacije?
Dio iznosa koji odgovara iznosu kompenzacije postaje “rezerviran”.
Što se događa ako Korisnik odbije Prijedlog kompenzacije?
Prijedlog kompenzacije propada, a rezervirani iznosi dugova/potraživanja se oslobađaju.
Što je Potvrda o provedenoj kompenzaciji i čemu služi?
Potvrdu o provedenoj kompenzaciji služi isključivo kao dokaz poslovnog događaja i nema konstitutivni karakter. Njezina svrha je evidencija i knjiženje u računovodstvene svrhe. Izdaje se protekom sljedećeg radnog dana od dana sklopljene kompenzacije, ukoliko nije bilo prigovora Korisnika.
Što Zastupnik mora učiniti ako u jednom prijedlogu kompenzacije zastupa dva ili više klijenata?
Može prihvatiti prijedlog samo za jednog klijenta, dok ostali moraju prihvatiti sami.
Što korisnik mora učiniti s dugom/potraživanjem prijavljenim na Namira.hr ako je ono riješeno izvan sustava?
Korisnik ga mora odmah ukloniti (obrisati) iz sustava Namira.hr.
U kojem iznosu se dug/potraživanje izražava prilikom unosa u sustav?
Izražava se u bruto iznosu (glavnica + PDV + eventualne kamate i troškovi).
Što ako Korisnik ne namjerava koristiti sustav neko vrijeme?
Ukoliko Korisnik ne namjerava koristiti sustav Namira.hr neko vrijeme (npr. zbog godišnjeg odmora ili bilo kojeg drugog razloga), mora aktivirati opciju “Zaustavi sve” u svojem Profilu. Tijekom aktivacije te opcije, Namira.hr tog Korisnika ne uzima u obzir pri sastavljanju novih prijedloga kompenzacija. Preporuča se kliknuti ‘Zaustavi sve’ ukoliko Korisnik neće biti aktivan više od 48 sati.
Ukoliko niste pronašli odgovor na pitanje koje vas zanima, slobodno nas kontaktirajte – rado ćemo vam pomoći.
